Tel:NL 070 250 0062
THAI 66 (0)2 105 4614
Mij Reisplan

Reacties van onze gasten


Wij horen graag wat u ervaring is met Green Wood Travel en onze reizen.
Hier leest u wat onze klanten over ons zeggen.

Wenst u ook een reactie achter te laten klik dan hier.


    Datum: 20-04-2018 - 15:13:05
    Naam: VanTroostenberghe Yves
    E-mail: -
    Onderwerp: Onze ervaringen met GWT
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Copie van mail gericht aan GWT

    Beste,
    Reeds vijf maal hadden we op de diensten van GWT beroep gedaan om onze reizen naar Thailand te verzorgen. Na samen nagedacht te hebben over de reisplannen verliep alles altijd nagenoeg vlekkeloos, waarvoor onze welgemende dank. We maakten heel wat mondelinge reclame voor GWT en hebben meerdere klanten voor jullie aangebracht.
    We zijn nu enkele dagen terug thuis van onze zesde reis die helemaal niet verliep zoals we hadden gehoopt. Dit was nochtans een reis met een zeer eenvoudig reisplan : We deden voor slechts negen items beroep op jullie diensten : 3 hotels en 6 transfers. Hier het verhaal van hoe we jullie service ervaarden gedurende onze reis van 29/03 tot 16/04/2018.
    Aangekomen op Phuket Airport zou een chauffeur ons opwachten. Omdat we de 900 baht die GWT ons wou aanrekenen voor de 3 kilometer naar Nai Yang serieus overdreven vonden vroegen we aan Michel een andere oplossing te bedenken. Het hotel zou ons dan zelf komen halen voor goed de helft van die prijs. De chauffeur kwam echter niet opdagen en na een half uur wachten direct met het hotel contact opgenomen. Ze waren het vergeten. Kan gebeuren.
    Zowel Nai Yang als het Nai Yang Resort bevielen ons ten zeerste.
    We hadden GWT gevraagd het vertrekuur naar de Rassada-pier te vervroegen omdat de voorgestelde vertrektijd aan het hotel ons te scherp leek. Dit gebeurde en de driver was op tijd. Eens aangekomen aan de pier : groot probleem. Hoewel we de voucher hadden, lagen er geen tickets voor ons klaar. Bleek dat GWT de boottransfer niet vooruitbetaald had (althans volgens de pier officer die ons zei dat dat met GWT meer gebeurde. Waar of niet waar ?). Na een paar telefoons en dankzij het feit dat we vroeger aan de pier aangekomen waren en bovendien de boot met 20 minuten vertraging vertrok, konden we nog net mee. Sorry, dit is geen vakantie, dit zijn stresssituaties.
    Aangekomen aan de receptie van het Twin Lotus hotel op Koh Lanta : zelfde probleem. Onze namen waren wel bekend maar wederom zei men ons dat er een probleem was met GWT die het hotel niet vooruitbetaald had (ze hadden dat de avond ervoor gechecked). Telefoons, zenuwachtigheid, twijfels over GWT etc... Wat later bleek dan dat de storting de dag zelf uitgevoerd was, waarschijnlijk samen met die van de boottransfer).
    We stuurden direct -in het Nederlands- een mail naar GWT om ons ongenoegen uit te drukken over de situaties die we beleefden. We zeiden erbij dat we onze ervaringen in het gastenboek zouden vermelden als ons nog verder onheil te wachten stond. In het allerbeste Tenglish (Thais english voor de insiders) kregen we een mail terug met veel verontschuldigingen en uitleg hoe zich dat allemaal had kunnen voordoen. Om eerlijk te zijn, veel hebben we er niet van begrepen, maar GWT lijkt de eventuele fout niet bij zichzelf te leggen. Ze beloofden ons wel speciale aandacht te geven aan de rest van onze reis om ons verder van nare situaties te besparen.
    Overigens :Koh Lanta (Klong Dao) en het Twin Lotus hotel : daar zien ze ons nog terug !
    De rest van onze reis verliep vlekkeloos. Het hotel The Nap in Patong kenden we van vorig jaar. Het feit dat we er terugkeerden bewijst dat we het er zeer goed vonden.
    Dan de dag waar niemand naar uitkijkt : De dag van vertrek. Ook hier hadden we GWT gevraagd de chauffeur met een uur te vervroegen. We zijn graag goed op tijd op de luchthaven, en daarbij, je weet maar nooit. Er werd overeengekomen dat de chauffeur ons om 5 uur 's morgens zou komen halen. Om 5 uur echter geen chauffeur te zien en 10 minuten later nog steeds niet ! Dan maar naar GWT gebeld, want die zijn 7 op 7, 24 op 24 bereikbaar. 15 minuten (een kwartier !) het GSM-nummer laten rinkelen, maar niemand die opneemt. Daar sta je dan : je hebt dat vervoer betaald, er komt niemand opdagen en je reisagent geeft afwezig. Prettig is anders.
    We hebben dan maar zelf een taxi geregeld en zonder afdingen de prijs betaald die de chauffeur vroeg. Een vliegtuig wacht immers niet. We kwamen nog op tijd op de luchthaven aan.

    Bedenkingen bij dit alles :
    Kan het zijn dat dit alles toeval was ? Kan het zijn dat er voor elk van die tekortkomingen in uw service een aparte uitleg is ? Hebben we dit jaar zoveel pech gehad en hadden we de vorige jaren elke keer zoveel geluk dat alles prima verliep ? Wat ons misschien nog het meeste tegenging was het feit dat jullie onbereikbaar waren op het moment dat we jullie het meeste nodig hadden. We kunnen moeilijk zeggen dat we ons op ons gemak gevoeld hebben met GWT als 'beschermengel' op deze reis. Gelukkig zijn we geen beginnende reizigers en hebben we zelf de scheve situaties kunnen rechtzetten.

    Deze mail betekent voor ons niet dat we alle bruggen met GWT willen opblazen. Integendeel. We weten nu wel dat het niet altijd rozengeur en maneschijn is zoals de dingen in dit gastenboek meestal worden voorgesteld. We denken wel nog op GWT beroep te doen voor de hotelreserveringen maar voorlopig niet meer voor de transfers. We zien wel. Aan jullie om ons te overtuigen van jullie meerwaarde en om verder voor GWT te kiezen in de toekomst. We zullen niet nalaten ons geliefde Thailand verder te bezoeken.

    Yves en Hilde
    België
    Naschrift van Green Wood Travel

    Beste Yves & Hilde Van Troostenberghe - D'Hoop,

    Bedankt voor het schrijven in ons gastenboek, dat maakt ons werk nuttig maar ook leuk.
    En natuurlijk de hartelijke groeten terug van het Green Wood Travel Team.

    Mijn collega, Nawaporn Sathawarnsmit, onze reserverings manager heeft een response gegeven op jullie op- en aanmerkingen.
    Deze nemen we zeker ter harte en voor een vervolg reis hebben we wat goed te maken!

    Wij wensen jullie, vrienden en kennissen weer spoedig als onze gast te kunnen begroeten tijdens een volgende tropische vakantie.

    Groeten uit Bangkok,
    Ernst-Otto Smit
    General Manager

    The first paragraph.
    First we booked our own driver who starts from Phuket Town. It is a 1 1/2 hour drive to Phuket Airport.
    So even the hotel is close to Phuket airport our driver have to travel far.
    Upon the correct remark of Mr. Yves Van Troostenberghe we amended the transfer to be done by the hotel, which is cheaper.

    The arrival time was informed to the hotel @ 20.00 hours.
    The hotel driver waited approx 1/2 an hour, but clients did not show up. The driver went back to hotel.
    And 10 minute after this was that the clients called to hotel. The hotel resend the driver to pick up them up .


    The second paragraph.
    I can remember what happened at the Rassada pier, clients called us and said the boat company have not got their booking. I spoke with the lady at the pier and realized that client went to the wrong counter (other company boat comapny). So I explain a bit to Mr. Yves Van Troostenberghe and told him to walk to the right company which we operated with Andamam Wave. and then everything was okay.

    About Twin Lotus, The bill has been paid before client check in few days. But seem like the hotel's staff never seen our bank slip. Then they did cancelled our booking without any notice.'till the client showed upon check in.

    Then the hotel called to Green Wood Travel, And our Account Manager, Mrs. Yaowamal Choojorn had to proof we paid the invoice days before clients arrival.
    Twin Lotus should apologises to our clients!

    The third paragraph.
    About transfer out before was 06.00 a.m but it changed to 05.00 a.m. and we informed and rechecked with our driver in Phuket that has been changed to 5 a.m,
    But seem like he forgot to change it. This is our responsibility. So sorry that this happen.

    So for this cost, we arrange a full refund to Mr. Yves Van Troostenberghe and apologise again.

    We not receive any call to our emergency number (081 8114966) on 16 April. This number is 24/7 available.

    Any further information, please let me know and sorry for the not perfect holiday. I will take care (noted down) to make it up next time when you or your friends travel to Asia.

    Best regards,
    Nawaporn Sathawarnsmit
    Reservation Manager
    Datum: 15-04-2018 - 09:01:07
    Naam: Franka en Wim Zijlmans
    E-mail: -
    Onderwerp: Reis Vietnam en Thailand
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Mooie reis gemaakt in maart 2018. Weer prima geregeld door Greenwoodtravel. Vooral het Vietnam-deel was zonder problemen: altijd alles op tijd, goede auto's en chauffeurs. Altijd water en verfrissingsdoekjes. Prima gidsen. In Thailand ook prima op tijd. Echter van Trat naar Bkk veel te kleine auto ondanks nadrukkelijk verzoek aan GWT omdat dit bij onze vorige trip ook niet helemaal in orde was. Chauffeur was niet slecht maar om ruim 6 uur tegen je eigen koffer aan te moeten kijken en klem te zitten met een grote tas op de achterbank is niet prettig.
    Datum: 25-03-2018 - 14:23:01
    Naam: Jolanda Heldens
    E-mail: -
    Onderwerp:
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Reis was goed geregeld, daarnaast maakte Greenwoodtravel altijd tijd om je goed te helpen als je belde, niks was hun teveel.
    Datum: 25-03-2018 - 07:00:58
    Naam: Eveline Speijers
    E-mail: -
    Onderwerp:
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Prima ervaring met het plannen van onze vakantie in Vietnam,
    Met name Michael Bulthé heeft onze wensen prima begrepen en vertaald naar een mooie reis in Vietnam.
    Het was heerlijk om ons niet druk te hoeven te maken over vervoer, al het vervoer dat geregeld was door Greenwood was prima geregeld, perfect op tijd en prettige en betrouwbare chauffeurs,
    Bij de volgende reis zeker de moeite waard om weer contact op te nemen met Greenwood en onze wensen kenbaar te maken, zodat zij dit om kunne; zetten naar een fantastische vakantie.
    Datum: 20-03-2018 - 13:46:42
    Naam: Johan van Uffelen
    E-mail: -
    Onderwerp: Bedankt - Perfect geregeld!
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Dit was onze zevende reis via Green Wood Travel. Deze keer was het een combinatiereis Thailand - Vietnam. Evenals voorgaande jaren was alles weer perfect geregeld.
    Michael bedankt voor je adviezen en uitwerking!

    We hopen ook voor de overwintering in 2019 weer van jullie service gebruik te maken!

    Datum: 19-03-2018 - 03:22:54
    Naam: Adriana Vonk
    E-mail: -
    Onderwerp: Greenwood
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Al jaren mits we naar Thailand, laos Cambodja gaan boeken we onze vliegtickets en andere vervoertickets bij Greenwood. Wat je wil regelen zij en alles komt in orde!!!
    De laatste jaren boek ik EVA air met tussen klasse iets meer maar ruimer zitplaats. Voor mijn slechte been prima. Ook word je opgehaald in Bangkok naar je hotel Prince Palace gebracht. Gelukkig gaan ze daar weg
    Verouderd hotel.
    Binnenlandse vlucht bus boot alles top Geregeld.
    We hebben het nieuwe kantoor bezocht heel erg mooi.
    Maar na jaren Thailand is deze reis de laatste. Het is er super druk geworden. Volgebouwd en de Russen hebben het land ook gevonden. Geen fijn publiek.
    Maar Thailand prachtig land. Respectvolle mensen Boeddistische
    Maar mochten we ooit nog Vietnam gaan bezoeken boeken we weer bij Greenwood. Een reisorganisatie voor iedereen kunstzinnig, actief, relaxen alles bieden ze aan en voor de Nederlanders te betalen. Kwan dank je wel kampoenkha. Rineke
    Datum: 13-03-2018 - 13:42:16
    Naam: Patricia Klaar
    E-mail: -
    Onderwerp: thaialnd reis Bangkok / Koh Samui
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Bedankt voor de goede service en hebben we weer genoten van Amazing Thailand.
    Smile hotel op Bhoput beach is echt een aanrader!! Heerlijk zwembaden en ons bungelowtje lag in een prachtig verzorgde tropische tuin met sávonds bewaking.
    Het ontbijt kon beter maar het uitzicht op het strand maakte alles weer goed.
    Veel winkeltjes en restaurants in de straat en avond marktjes maakte het voor mij een lekker relaxed verblijf.
    We hebben dit keer gekozen om gewoon niets te ondernemen en alleen maar te genieten van ons resortje en dat is echt goed gelukt. Verheug me al op ons volgend reisje naar Koh Chang.
    Datum: 13-03-2018 - 11:22:12
    Naam: jos en rosa vd brink
    E-mail: -
    Onderwerp: vakantie 2018
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    onze vakantie was weer prima geregeld (Michael een hele grote pluim van ons) precies conform onze wensen volgend jaar zeker weer .
    Heel GWT succes met het nieuwe onderkomen en tot volgend jaar dan maar weer.
    Datum: 12-03-2018 - 06:25:23
    Naam: C & R
    E-mail: -
    Onderwerp: Slecht contact
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Meerdere keren met GWT gereist met uitstekende ervaringen, echter in febr 2018 geen reactie gekregen op onze klachten via Skype tekst dat in ons hotel Club Bamboo Resort in Patong Phuket geen water op de mooie kamer was waardoor sanitair onbruikbaar en we de 2de en 3de week een mindere kamer (kleiner, gedateerd, slecht uitzicht) als alternatief kregen.
    Naschrift van Green Wood Travel

    Beste Cees en Ria Ardts,

    Ik lees dit bericht maar het Skype bericht heb ik nooit gelezen?

    We gebruiken Skype om ons Nederlandse telefoonnummer te verbinden met Bangkok maar niet voor chat berichten.

    Nu open ik Skype op mijn PC en vind jullie bericht van 13 februari 2018.

    Dit is heel spijtig. Had je me gebeld vanuit Phuket dan hadden we meteen actie kunnen ondernemen.
    We zijn 24/7 bereikbaar.

    Nu kan ik alleen maar beklag doen bij Club Bamboo Resort en proberen compensatie te krijgen.
    Dit ga we morgen doen want het is 18.00 uur in Bangkok.

    Mijn, onze oprechte excuses voor het ongemak, het had niet zo mogen zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Ernst-Otto Smit
    General Manager
    www.greenwoodtravel.nl

    ---------------------------------------------------------------

    Greeting from Club Bamboo Boutique Resort & Spa!

    T​hank you very much for you mail. Regarding Booking ID​ ​18-012600/D Mr. & Mrs. Ardts period of stay 05 -25 Feb, 2018 booked for Grand Deluxe Room with breakfast We are really sincerely apologies to head that the guest not satisfies with our facility by low pressure of the water and no water sometime. Due to during stay of their the hotel got a problem the water pipe was broken under ground and we unable to fixed within 1-2 days because we not know exactly point yet so we must take time to repair till we found it.

    In the mean time as the guest mentioned we have complained from the guest everyday till we have to consult with them we have other room available for them and in the building "S" have no problem about the water all facility work well. We have shown them the room before then asked to make discussion what they prefer to stay in Deluxe room awhile till we fixed finished or stay in same room.

    The guest prefer to stayed in Deluxe Room till we have fixed 5 days prior departure date we have contact the guest to move back their original but they are deny.

    ​We are sincerely apologize to the guest again for inconvenience case occurred during stayed. Hope fully that we may got a chance to welcome them again. ​

    Should you have any further question or any assistance please do not hesitate to contact me anytime.

    Kind regards,
    Churee Khanabkaew, Ms.
    Reservation Manager
    Club Bamboo Boutique Resort and Spa
    www.clubbamboo.com
    Datum: 10-03-2018 - 10:39:39
    Naam: Jaap Oostdijk
    E-mail: -
    Onderwerp: Reis Thaliland Koh Chang
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Dit was inmiddels de derde keer dat wij Green Wood Travel in samenspraak de gehele reis hebben laten regelen, het is allemaal zo gemakkelijk en alles klopt.
    De ticket en vouchers ontvang je per e-mail en waar je ook komt er is altijd iemand om je op te vangen of weg te brengen naar je hotel of excursie.
    Ik zeg top en ga zo door 5 sterren van mij.

    Jaap Oostdijk
    Datum: 10-03-2018 - 02:25:42
    Naam: Marcel Vittali
    E-mail: -
    Onderwerp: Dank!
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Deze week is voor ons de week geworden die we nooit meer zullen vergeten! Dank dat je je helemaal hebt ingeleefd in de wensen die wij als gezin wilden voor deze week - rust met cultuur! De mooiste plekken met de leukste activiteiten - super gedaan!
    Dank namens ons 4,
    Marcel, Karen, Pien en Kiki
    Datum: 06-03-2018 - 09:26:22
    Naam: Dick Maalderink
    E-mail: -
    Onderwerp: Rondreis Vietnam
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Vanaf onze aankomst in Hanoi, waar we in de aankomsthal werden begroet door een medewerker, die binnen 15 minuten onze visa heeft geregeld, tot en met het vertrek vanaf Ho Chi Minh was alles prima geregeld. Onze rondreis die, in overleg met ons, door Michel Takken is samengesteld was perfect. Hanoi was prachtig, een stad met vele gezichten en bezienswaardigheden. Onze trip naar Sapa was prachtig en we hadden in Su May een vriendelijke en uitstekende gids, die ons veel heeft verteld over- en laten zien van de verschillende bergvolkeren die daar leven. De reis met de nachttrein van Lao Cai naar Hanoi was prima. De trip van Hanoi naar Ninh Binh met onze gids Tony en de goede chauffeur Trung was prachtig. Tony is een zeer goede gids met veel kennis van de geschiedenis van zijn land en hij heeft ons veel laten zien en verteld over het verleden en het huidige Vietnam. Dan onze trip naar het koude, maar prachtige Halong Bay met Swan Cruises en een prima gids, Kien. Een prachtige trip van twee dagen met een overnachting aan boord en prima verzorgde maaltijden.
    Na weer een reis met de nachttrein van Hanoi naar Dong Hoi werden we op het station opgehaald door onze gids Sa, ook wel Sandy genoemd. We werden naar een mooi hotel gebracht, in de heuvels en aan een meer gelegen. Hier hebben we weer veel gezien van de prachtige omgeving en veel over het leven van de lokale bevolking gezien en gehoord. Ook hebben we de prachtige Paradise Cave bezocht, die werkelijk fantastisch is. Daarna zijn we van Dong Hoi naar Hue gegaan, waar we onder andere de verboden stad hebben bezocht.
    Verder gereisdvia Da Nang naar Hoi An Beach, waar we verbleven in het mooie Life Beach Home Stay. Hier hebben we ook een bezoek gebracht aan de oude stad Hoi An, een prachtige oude stad met heel veel oude bouwwerken.
    Van Hoi An naar Da Nang aiport en met het vliegtuig naar Da Lat, waar we werden opgewacht door onze gids en chauffeur voor de komende dagen Mr. Hung en Mr Huy. 's-middags een bezoek gebracht aan het levendige centrum met de markt en de 'famous XQ embroidery workshop', in een woord fantastisch. Verder zijn we vanaf Robin Hill met de kabelbaan naar de Thien Vien klooster geweest en hebben de Franse wijk bezocht. Weer een paar hoogtepunten van onze reis met een zeer goede gids en chauffeur.
    Van Da Lat naar Mui Ne gereisd en een paar dagen doorgebracht in de Little Mui Ne Cottages een Seaside Resort waar we werden ondergebracht in een mooie kamer in de tuin en aan de pool. Na een paar dagen verder gereisd naar Ho Chi Minh City een prachtige stad met vele bezienswaardigheden onder andere het zeer indrukwekkende War museum. Vanuit Ho Chi Minh hebben we de Mekong Delta bezocht met onze gids Thuy en chauffeur Dung. Een prachtige trip, met vele bezienswaardigheden en zeer goede verzorgde maaltijden, die vooral het leven van de lokale bevolking goed weergeven. De laatste dagen van deze prachtige vakantie hebben we doorgebracht p het eiland Phu Quoc in het mooie Sea Star resort aan het mooie strand van dit eiland, waar het prima toeven is. Al met al een prachtige reis door een mooi afwisselend land met vriendelijke bevolking, die ons nog lang bij zal blijven. Alle hotels en resorts waar we zijn ondergebracht waren prima, met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Via deze weg willen we dan ook Michel hartelijk danken voor het samenstellen van deze reis.
    Datum: 04-03-2018 - 10:40:53
    Naam: Vercruysse-Gonné
    E-mail: -
    Onderwerp: Jungle rafts
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Niets dan lof over het contact met jullie en onze boeking.
    Wij hebben echt genoten van onze 3-daagse uitstap en verblijf on hotel jungle rafts. Ook onze gids heeft fantastisch zijn werk gedaan.perfect Engelstalig en vol enthousiasme om ons de Thaise gebruiken bij te brengen.
    Het was het hoogtepunt van onze reis!
    Datum: 23-02-2018 - 14:41:01
    Naam: Verscharen
    E-mail: -
    Onderwerp:
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Wij zijn met ons gezin in Februari 2,5 week naar Thailand op vakantie geweest. Onze hele reis ( vliegtickets, div hotels , transfers ect)geboekt bij Green Wood Travel. De service was geweldig! Alles was zeer goed geregeld ...wij hebben een top vakantie gehad! En ook nog voordelig ook ... veel goedkoper als bij een Reisbureau in Nederland. Green Wood Travel Bedankt!
    Datum: 23-02-2018 - 02:55:20
    Naam: C de Jongh
    E-mail: -
    Onderwerp: Greenwood
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Ernst en allen die ons van dienst zijn geweest wederom dank voor de goede service.
    Alles was door jullie weer goed geregeld. Dank daarvoor en we zien elkaar ongetwijfeld weer.
    Groet aan al het personeel. Yvonne en Cees
    Datum: 21-02-2018 - 07:21:06
    Naam: Eva
    E-mail: -
    Onderwerp:
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Voor het eerst naar Asia geweest en voor het eerst onze reis laten invullen voor greenwood. Alles top geregeld. Heel makkelijk ook dat zij via de app bereikbaar zijn.
    Voor de volgende reis weet ik jullie weer te vinden.
    Datum: 18-02-2018 - 09:47:38
    Naam: Michelle Cornelissen
    E-mail: -
    Onderwerp: We zijn net terug
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Hoi greenwood, wij zijn net terug van een geweldige vakantie in Thailand door jullie georganiseerd.

    We zijn heel erg blij met de goede service van jullie. We willen in de zomer vakantie eigenlijk graag naar Azië (27-7/11-8) alleen dan wel naar een zon zekere bestemming, waar ook heel veel moois te zien is.

    Ik heb Borneo Maleisië gezien. Ik weet niet of jullie dit ook kunnen aanbieden of eventueel andere tips hebben voor ons.

    Wij horen graag van jullie groetjes Michelle en Marc
    Naschrift van Green Wood Travel

    Goede morgen Michelle & Marc,

    Bedankt voor de complimenten in ons gastenboek, dat maakt ons werk nog leuker en natuurlijk de hartelijke groeten terug van het Green Wood Travel Team.

    Mijn collega, Michael Bulthé gaat jullie verrassen met Tropische reisopties.

    Voor reizen in Azië, zeg het voort want de beste reclame voor Green Wood Travel is jullie aanbeveling!

    Groeten uit Bangkok en tot snel weerzien,

    Ernst-Otto Smit
    www.greenwoodtravel.nl
    Datum: 17-02-2018 - 05:58:54
    Naam: Yvonne
    E-mail: -
    Onderwerp: Greenwood
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Greenwood had alles goed geregeld.
    Vluchten ,nachtrein ,hotels , excursies , vervoer.
    Het was top een top vakantie!!!
    Volgend jaar weer .
    Datum: 17-02-2018 - 00:20:24
    Naam: Anita Robbemont
    E-mail: -
    Onderwerp: Vakantie Thailand
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Wij hadden op vrij korte termijn besloten om naar Thailand op vakantie te gaan. Even weg van onze Nederlandse grijze luchten, ons niet realiserend dat het daar hoogseizoen is. Greenwood mopperde niet (zoals sommige andere bureaus wel) ze gingen gewoon aan de slag. In goed contact en overleg leuke hotels geboekt en een supervakantie gehad. Alles klopte, transfers goed geregeld. Bij onse volgende Azie reis gaan we als eerste Greenwood benaderen. Dank jullie wel.
    Datum: 11-02-2018 - 02:42:51
    Naam: Nathalie Klein Kalvenhaar
    E-mail: -
    Onderwerp: Cambodja en Thailand
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Beste medewerkers van Greenwood,

    We hebben een prachtige vakantie gehad! De Angkor Wat in Cambodja was echt een hoogtepunt maar ook de dolfijnen die we hebben gespot in Kratie was echt te gek! Het bezoek aan de Killing Fields was zeer indrukwekkend en we hadden een hele fijne gids tijdens deze dag in Phnom Penh. Alle gidsen tijdens ons verblijf in Cambodja waren trouwens super en spraken allemaal redelijk Engels. We hebben heel veel kunnen vragen en ze hebben ontzettend veel kunnen vertellen over hun land. Het Sonalong Boutique Hotel in Siem Riep was volgens ons echt een topper, wat een fijne bungalows en in een prachtige tuin met zwembad gelegen.

    De relaxdagen erna op Koh Chang en Koh Kood (op beide eilanden waren wij al eerder geweest) waren weer heerlijk. Beide hotels zijn top, zowel het Koh Chang Paradise Beach Resort als The Beach Natural Resort. Het weer was goed en we hebben genoten van het snorkelen op Koh Kood en de Jungle Bird Watching tour die we op Koh Chang hebben gedaan. De natuur is op beide eilanden overweldigend en daar houden we erg van.

    Het Prince Palace Hotel is ons trouwens erg goed bevallen. De kamer was schoon, het ontbijt echt heel uitgebreid en de wijk waarin het hotel ligt vonden wij juist erg leuk! Er zijn in de avond inderdaad weinig restaurantjes te vinden in de omgeving maar in de straten rondom het hotel hebben wij heerlijk aan de stalletjes kunnen eten en hebben we de lekkerste Pad Thai van onze vakantie gegeten. Dat we daar vaak als enige "Farang" rondliepen was juist weer erg leuk en heeft hele leuke momenten met de plaatselijke bevolking opgeleverd!

    Bedankt voor de regelen van deze vakantie en zijn nu al aan het bedenken wat het komend jaar gaat worden.....dus mochten jullie nog tips hebben dan horen we dit graag!

    MvG Nathalie Klein Kalvenhaar en Ron Laan